Mali Müşavirler'den Başbakana Açık Mektup
Sayın Recep Tayyip Erdoğan Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Başbakanım ; “ Bağımsız Denetim ” konusunda, “ saydamlık, katılımcılık ve adalet ” ilkeleriyle hareket etmesini beklediğimiz Kamu Gözetimi, Muhasebe ve Denetim Standartları Kurumu (KGK) hazırladığı ve 26 Aralık Çarşamba Günü Resmi Gazete’de yayınlanan “ Bağımsız Denetim Yönetmeliği ” ile muhasebe meslek camiasının üyesi bizlerde hem hayal kırıklığı yarattı, hem de büyük bir haksızlığa yol açtı. Türkiye’de “ şeffaf , denetlenebilir ve kayıtlı bir ekonomi ” idealinde yetki bekleyen ve elini taşın altına koymaya hazır bir meslek mensubu olarak bizler; “Bağımsız Denetim Yönetmeliği”nin bu haliyle, bir yandan ülkemizin geleceğini olumsuz etkileyecek, bir yandan da yasayla kazanılmış haklarımızı kullanmamızda en büyük engeli ortaya koyacak durumu oluşturduğunu üzülerek gördük.